
V knjigi je predstavljen pomen izobraževanja o naravnih nesrečah za pripravljenost družbe nanje. Izobraževanje o naravnih nesrečah je sestavni del vsake izobraževalne strategije za trajnostno usmerjeno družbo. Poleg formalnega izobraževanja knjiga namenja pozornost tudi neformalnemu izobraževanju in sproža vrsto vprašanj, povezanih s pomenom tovrstnega izobraževanja. Posebej je opozorjeno na pomen znanja, ki ga ima krajevno prebivalstvo o svoji pokrajini, saj je ta vidik izobraževanja pomemben tako v tradicionalnih kot tudi v sodobnih družbah. Z vidika izobraževanja o naravnih nesrečah je večina (srednješolskih) izobraževalnih sistemov v Evropi slabo razvitih. Preglednih je bilo blizu 190 učbenikov iz 35 evropskih držav. Največjo pozornost naravnim nesrečam namenjajo učbeniki v zahodni Evropi (3,8 % strani z opisi naravnih nesreč), najmanjšo pa v vzhodni Evropi (0,7 %).
mehka vezava 14 × 20,5 cm 110 strani
Ključne besede
elementarne nesreče | Evropa | geografija | izobraževanje | naravne nesreče | pouk | srednje šole | učbeniki